МО вчителів суспільно-гуманітарного та художньо- естетичного циклу
Методична проблема, над якою працює МО
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках суспільно- гуманітарного та художньо- естетичного циклу»
Склад МО:
Ліуш М.Л.-керівник МО, учитель укр.. мови і літ., учитель- методист вищої кваліфікаційної категорії
Перегінець І.І-ЗДНВР, учитель зарубіжної і української літератури ,учитель- методист вищої кваліфікаційної категорії
Афтанас Н.Д.-учитель нім. а укр.. мови і літ., учитель вищої кваліфікаційної категорії
Лесів І.І.- учитель англ.. мови
Гавриш В.В.- директор ліцею, учитель історії, старший учитель вищої кваліфікаційної категорії
Гавриш Л.Л.- , учитель історії вищої кваліфікаційної категорії
Ковальчук М.М.-учитель мистецтва та музичного мистецтва, старший учитель першої кваліфікаційної категорії
Іванців М.М.-учитель обр. мист.,труд. навч. другої кваліфікаційної категорії
План проведення засідань
методичного об’єднання
вчителів суспільно-гуманітарного та художньо- естетичного циклу
на 2020-2021 н.р.
№ з/п |
Основні питання для розгляду |
Відповідальний |
І засідання (організаційне)– серпень |
||
1 |
Аналіз роботи МО за 2019/2020 н. р. та основні напрямки та завдання роботи на 2020/2021н.р |
Керівник МО |
2 |
Підходи щодо здійснення календарно – тематичного планування навчального матеріалу. |
Керівник МО |
3 |
Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2020-2021н.р |
Керівник МО |
4 |
Перелік програм, підручників та посібників, рекомендованих МОН молоді та спорту України для викладання навчальних предметів. |
Керівник МО |
5 |
Складання плану роботи МО на 2020/2021н.р |
Вчителі МО |
6 |
Планування позакласної роботи вчителів |
Вчителі МО |
ІІ засідання – листопад Тема:«Організація навчання засобами інтерактивних технологій в сучасній школі» |
||
1 |
Особливості застосування інтерактивних методів та технологій під час вивчення української мови та літератури |
Ліуш М.Л. |
2 |
Місце Інтернет - технологій у системі фахової, педагогічної і методичної підготовки вчителя |
Ковальчук М.М. |
3 |
Підведення підсумків І(шкільного)етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад;підготовка учнів доІІ(міського)етапу |
Керівник МО |
4 |
Огляд новинок методичної літератури |
Перегінець І.І. |
ІІІ засідання – січень Тема:««Розвиток творчої ініціативи вчителів у використанні інтерактивних методів у навчанні» |
||
1 |
Прийоми формування мотивації школярів до самостійної навчальної діяльності при вивченні зарубіжної літератури |
Перегінець І.І. |
2 |
Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів. |
Гавриш В.В. |
3 |
Аналіз результатів моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів з української мови за результатами ІІ ( семестрового) етапу освітнього моніторингу |
Керівник МО |
4 |
Аналіз результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Прийняття рекомендацій |
Керівник МО |
5 |
Підсумки роботи МО за І семестр |
Керівник МО |
ІV засідання – березень Тема: «Формування успішного освітнього середовища шляхом впровадження інтерактивних технологій.» |
||
1 |
Форми і методи тематичного контролю знань на уроках німецької мови. Удосконалення підходів щодо об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Афтанас Н.Д |
2 |
Наступність у вивченні англійської мови між початковою школою та 5–м класом |
Лесів І.І. |
3 |
Огляд новинок навчально – методичної літератури та фахових видань. |
Ліуш М.Л. |
V засідання – травень Тема:«Аналіз результативності роботи МО» |
||
1 |
Підведення підсумків роботи МО за 2020–2021н.р. |
Керівник МО |
2 |
Організація самопідготовки учнів до ДПА в 9 класі |
Керівник МО |
3 |
Узгодження пакета документів до ДПА учнів 9 класу |
Керівник МО |
4 |
Рекомендації та побажання щодо роботи МО на 2019–2020 н.р. |
Керівник МО |