A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кінашівський ліцей Більшівцівської селищної ради Івано-Франківської області
«Ти ніколи не дізнаєшся на що ти здатний, поки не спробуєш!»

МО математично-природничого циклу

Дата: 10.03.2021 11:40
Кількість переглядів: 809

 

Методична проблема, над якою працює МО

«Активізація розумової діяльності та розвиток ключових компетентностей учнів в процесі вивчення природничо- математичних дисциплін»

Склад МО

учителів природничо- математичного та спортивно-оздоровчого напрямку

Кіндрат О.Д.-керівник МО, учитель математики

Матейко М.В.- учитель фізики,математики та інформатики

Матейко В.Л.- учитель інформатики

Гавриш В.В.- учитель географії

Гавриш Л.Л.-учитель географії

Левчак С.Г.- учитель хімії та біології

Гутверт Т. В.- учитель хімії та біології

Рошко М.М.-учитель фізичної культури та Захисту Вітчизни

Іванців М.М.- учитель трудового навчання

 

ПЛАН РОБОТИ
методичного об’єднання вчителів природничо-математичного та спортивно-оздоровчого напряму
на 2020 – 2021 навчальний рік.

Засідання №1(серпень)
Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2020/2021
навчальному році.
Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів природничо-математичного та спортивно-оздоровчого напряму
за 2019/2020 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.
Форма проведення: звіт, інформація, обговорення.

1. Аналіз роботи МО за 2019/2020 н.р.. Корегування планів роботи на 2020/2021 н.р.

                                                                                   Керівник м/о Кіндрат О.Д.
2. Вивчення особливостей викладання предметів природничого - математичного циклу у 2020/2021 н.р. Вивчення програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків 

                                                                                   Керівник м/о Кіндрат О.Д.
3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів 

                                                                                   Керівник м/о Кіндрат О.Д.

4. Затвердження графіка проведення позакласних заходів з предметів природничо-математичного циклу.
5. Перевірка готовності навчальних кабінетів до роботи.
6. Про зовнішнє незалежне оцінювання. Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2020-2021 навчальний рік.

 

Засідання № 2(жовтень)
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.
Мета:
– розглянути головні засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.;
– охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
– розширити знання вчителів про інноваційні методи та форми навчання.
Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.
І. Круглий стіл.
2. Компетентнісний потенціал навчального предмета. (Рошко М.М.– учитель фізичної культури)
3. Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (Перегляд відео).
ІІ. Сучасні педагогічні технології.
1.Інноваційні технології навчання у сучасній школі. . (Матейко М.В.)
2.Застосування педагогічной технології “інтеграція”: плюси та мінуси(Члени МО)
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання хімії через використання дистанційних технологій(Левчак С.Г.)
4.Майстер-клас. «Я роблю так це» (Члени МО)

 

Засідання № 3 (грудень)
Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових
компетентностей учнів.
Мета:
– визначити особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;
– розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
– проаналізувати методи оновлення навчального процесу.
Форма проведення: обмін думками, досвідом, мастер-класи, інформація.
І. Теоретична частина.
1.Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.(Гавриш В.В.)
2.Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що реалізуються в шкільному курсі інформатики.(Матейко В.Л.)
ІІ. Практична частина.
1.Мастер-клас ,,Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках географії” (Гавриш Л.Л.)
2.Мастер-клас «Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики» .(Кіндрат О.Д.)

3. Урок з біології в 6 -му класі з проблемним питанням:»Елементи краєзнавства на уроках біології». (Левчак С.Г.)

4.Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.
5.Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр (звіт вчителів МО).

 

Засідання № 4 (лютий)
Тема. Шляхи вдосконалення роботи учителів щодо запровадження екологічного виховання як одного із способів виховання свідомості, відповідальності, соціальної адаптації.
Мета. Роль предметів природничо-математичного циклу у екологічному вихованні учнів.

1.Практичне заняття «Формування всебічно розвиненої особистості через любов до природи» . (Гутверт Т.В..)
2. «Елементи екологічної освіти на уроках фізики, хімії, інформатики(Члени МО)
3. «Екологічне виховання на уроках математики» .( Кіндрат О.Д.)
4.Про особливості проведення навчальних проектів з фізики . (Матейко М.В.)
5.Групова робота «Планування навчального проекту» (Члени МО)

Засідання № 5 (травень.)
Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2020-2021 н.р.
Мета:
– проаналізувати роботу шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2020/2021 навчальний рік та окреслити завдання на 2021/2022 навчальний рік;
– заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти.
Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.
1. Аналіз виконання навчальних програм членами ШМО. (Керівник МО)
2. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських конкурсах.
3. Звіт вчителів МО природничо-математичного та спортивно-оздоровчого напряму про проведену роботу за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)
4. Творча майстерня вчителя «Наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання» (з досвіду роботи, члени м/о)
6. Підсумки роботи ШМО за рік.

7.Розроблення та затвердження завдань на ДПА у 9 класі
8. Вироблення рекомендацій до плану роботи МО на наступний навчальний рік


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень