Методична скарбничка
Методична скарбничка
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………..2
Посадові обов’язки педагога-організатора…………………………………8
Кваліфікаційні вимоги………………………………………………………10
Алгоритм діяльності педагога-організатора щодо планування
виховної роботи……………………………………………………………..11
Модель професійної компетентності педагога-організатора……………12
Зміст, форми і структура виховної роботи педагога-організатора…….. 14
Нормативно-правове забезпечення………………………………………..18
Необхідна документація педагога-організатора………………………….20
Циклограма роботи педагога-організатора……………………………….21
Орієнтовні проблеми педагога-організатора в роботі з учнівським
самоврядуванням……………………………………………………………23
Система виховної роботи:досвід,проблеми, пошуки.
Організація змістовного дозвілля школярів………………………………24
Планування діяльності педагога-організатора……………………………28
Орієнтовна структура перспективнго плану роботи
педагога-організатора………………………………………………………30
Самоосвіта…………………………………………………………………..37
Орієнтовні організаційні заходи на навчальний рік……………………...40
Методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими
дітьми………………………………………………………………………..43
Учнівське самоврядування…………………………………………………45
Інноваційна діяльність педагога-організатора…………………………....51
Форми роботи з батьками………………………………………………….61
Календар знаменних і пам’ятних дат……………………………………..63