A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кінашівський ліцей Більшівцівської селищної ради Івано-Франківської області
«Ти ніколи не дізнаєшся на що ти здатний, поки не спробуєш!»

МО учителів початкових класів

Дата: 10.03.2021 11:46
Кількість переглядів: 332

Науково- методична проблема, над якою працює МО

«Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу  в освітній процес початкової школи»

 

Склад МО

учителів початкових класів

 

Басараб Н.Ю – керівник МО, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії

Багира Г.П.-вихователь групи дітей дошкільного віку

Ковальчук З.М.-учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії

Маслій Н.В.-учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії

Сірко Л.Т.- учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії

Ковальчук М.М.- учитель музичного мистецтва

Лесів І.І.- учитель іноземної мови

Перегінець Н.М.- учитель початкових класів першої кваліфікаційної категорії

План роботи методичного об'єднання

вчителів початкових класів 2020-2021 н.р.

        

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
 

Засідання 1(Серпень)


Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти


Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора,

ми вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій


1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.              

                                                                                  Голова МО Басараб Н.Ю.

 
2. Актуальний діалог.
Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи.
Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.

                                                                   Заступник директора з НВР Перегінець І.І.

 
3. Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення:
Державний стандарт початкової освіти;
Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми;

                                                                   Заступник директора з НВР Перегінець І.І.

 
4. Актуальний інструктаж.
Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2020-2021 навчальному році;
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.

                                                                   Заступник директора з НВР Перегінець І.І.

 

 

5. Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.
                                                                                                                Всі члени МО
Психологічна служба «Моя професія – вчитель». Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів.                                         

                                                                   Практичний психолог Перегінець Н.М.
7. Обговорення і коригування річного плану роботи школи на 2020-2021 н.р.
8. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2020—2021н.р.                                                                   Голова МО Басараб Н.Ю

 

               

Засідання 2(Жовтень)


Тема.  Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь


                                                                                                               Якщо знання – це новий капітал,

                                                                                           то інновації – нова валюта.
                                                                                                                                                                                                                                          Кевін Келлі

      1. Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

                                                                                                             Маслій Н.В.


      2. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

                                                                                                           Ковальчук З.М.
      3. Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
- технологія «кластера» на уроках літературного читання;

                                                                                                  Басараб Н.Ю.

- квестова технологія у навчанні мови і літератури;

                                                                                                   Маслій Н.В.

- сторітелінг;

                                                                                                   Ковальчук З.М.

                                                                                                                      

  - метод проектів на уроках літературного читання;

- технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення )       

                                                                                          Басараб Н.Ю.                                                                                                                                                                                                                          

  4. Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

                                                                                                                          

                                                                                                  Маслій Н.В. 

 

                

Засідання 3(Грудень)


Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи.Математична освітня галузь.

                                                                                                  Якщо ти хочеш зміну в майбутньому –
                                                                                                               стань цією зміною в сьогоденні
                                                                                                                                            Магатма Ганді

1. Міні-тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів

Сірко Л.Т.
 


2. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
- кейс-технологія;
- «перевернуте навчання»;                                                                  Ковальчук З.М.
                                                                                                                                            
- технологія квестів;
- технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно)

                                                                                                               Маслій Н.В.
 

3. Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики

                                                                                                               Сірко Л.Т.
 

4. Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності

                                                                                                                                                                                                                                                            Басараб Н.Ю.


5. Групові методи роботи на уроках у початковій школі.

                                                                                                               Маслій Н.В.
 

 

6. Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO. Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»                                Сірко Л.Т.

                                                                                                                                                                     

 

 

 

Засідання 4(Лютий)

 Тема. Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь.

                                                              Немає прагнення більш природного ,ніж             прагнення до знань      
                                                                                                                                           М. де Монтель


1. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів                                                                                                 БасарабН.Ю                                                                                  
2. Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми

                                                                                                            Ковальчук З.М.


3. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства

                                                                                                                 Сірко Л.Т.
4.Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.

                                                                                                                                           Маслій Н.В.

5. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства:
- активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;
- прийом фішбоун;

- прийом «Кубик Блума»;
- використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.

                                                                                                                Всі члени МО
6. Тиждень початкової освіти

                                                                                                                Всі члени МО











 

Засідання 5(Квітень)


Тема. Підсумок роботи методичного об’днання за рік


                                                           Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною,

                                                  в найвищому розумінні цього слова,  як праця, в яку віриш і любиш
                                                                                                                                         Олександр Білаш


1. Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік


2. Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати ,подяки, грамоти).


3. Звіт членів МО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів. творчих груп, тижні педмайстерності


4. Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra. Вебінарах. Інтернет-марафонах


5. Підготовка учнів 4 класу до ДПА ,розроблення та затвердження завдань.

6. Педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя»

                                                                                                     Практичний психолог 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень