План роботи методичного об'єднання класних керівників
Затверджено:
Директор ліцею________В.В.Гавриш
План роботи
методичного об`єднання
класних керівників
Кінашівського ліцею
на 2024-2025 н.р.
Склад МО класних керівників:
Багира Г.П.- класовод 1 класу;
Ковальчук З.М.- класовод 2 класу;
Маслій Н.В.- класовод 3 класу;
Басараб Н.Ю.- класовод 4 класу;
Рошко М.М.- класний керівник 5 класу.
Шеремета О.С.- класний керівник 6 класу.
Левчак С.Г.- класний керівник 7 класу;
Кравців Н.В.- класний керівник 8 класу;
Атаманюк Н.М.- класний керівник 11 класу;
Методична проблема, над якою працює МО класних керівників:
«Підвищення ефективності виховного процесу та створення сприятливого мікроклімату для всебічного розвитку та гармонізації особистості школяра»
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ`ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ |
Зміст плану |
Відповідальний |
Відміт.про викон. |
СЕРПЕНЬ. ЗАСІДАННЯ І. |
|||
Тема: "Особливості організації виховної роботи в кризових умовах на 2024-2025 навчальний рік" |
|||
1 |
Аналіз результативності виховної роботи за минулий 2023/2024 навчальний рік. Здобутки та недоліки. |
Керівник МО
|
|
2 |
Огляд літератури, директивних і нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів із питань планування і організації виховної роботи у 2024/2025 навчальному році в умовах війни. |
Керівник МО та члени МО |
|
3 |
Визначення основних напрямків виховної роботи на 2024/2025 навчальний рік. Обговорення та реалізація методичної проблеми МО класних керівників. Затвердження плану роботи методичного об’єднання та планів виховної роботи класних керівників на І семестр 2024/2025 навчального року. |
Керівник МО |
|
4 |
Особливості організації виховного процесу в 5-7 класах НУШ . |
Керівник МО |
|
5 |
Про організацію та проведення обов’язкових інструктажів з ТБ та БЖД учнів. Про організацію роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах воєнного часу |
Затупник директора |
|
6 |
Рекомендації щодо проведення Першого уроку-2024. |
Керівник МО |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|||
7 |
1. Затвердження планів виховної роботи. 2. Консультації з питань виховної роботи класних керівників. 3. Оформлення класних куточків. 4. Складання та затвердження соціальних паспортів класів. 5. Організація самоврядування в класі. 6. Поновлення списків дітей пільгових категорій, дітей девіантної поведінки. |
№ |
Зміст плану |
Відповідальний |
Відміт.про викон. |
ЖОВТЕНЬ. ЗАСІДАННЯ ІІ. |
|||
Тема: "Формування в учнів орієнтирів на загальнолюдські цінності" |
|||
1 |
Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції. |
Керівник МО |
|
2 |
Формування і розкриття креативної індивідуальної особистості школяра в умовах сучасної освіти(з досвіду роботи класного керівника). |
Класні керівники |
|
3 |
Доповідь. Про роботу з профілактики булінгу (цькування), дитячого травматизму, охорони життя і здоров`я здобувачів освіти в 2024-2025 навчальному році. |
Класні керівники |
|
4 |
Тренінг «СТОП - БУЛІНГ: попередження жорстокості та насильства серед підлітків. |
Класні керівники
|
|
5 |
Доповідь. Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління. |
Класні керівники |
|
6 |
Круглий стіл. «Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний онлайн простір»(обмін досвідом). |
Класні керівники |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|||
7 |
1. Проводити бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму в умовах воєнного стану. 2. Постійно працювати над запобіганням злочинності серед учнів. 3. Опрацювати матеріали про національно-патріотичне виховання в умовах військового часу. 4. Підготувати матеріали «Сучасний погляд на патріотичне виховання». |
№ |
Зміст плану |
Відповідальний |
Відміт.про викон. |
ГРУДЕНЬ. ЗАСІДАННЯ ІІІ. |
|||
Тема: "Національно-патріотичне виховання школярів – шлях до життєвої компетентності" |
|||
1 |
Доповідь. Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання. |
Класні керівники |
|
2 |
Національно-патріотичне виховання в умовах оновлення змісту освіти. |
Класні керівники |
|
3 |
Вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров`я дітей, підлітків і дорослих. |
Керівник МО
|
|
4 |
Розробки виховних заходів з теми засідання. |
Класні керівники |
|
5 |
Обмін досвідом: виховання громадянина-патріота – важлива складова сучасної української школи. |
Класні керівники |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|||
7 |
1. Спланувати цикл бесід щодо виховання громадянина-патріота. 2. Визначити проблеми адаптації учнів 5 класів. 3. Опрацювати матеріали про ситуацію успіху в організації роботи з учнями. |
№ |
Зміст плану |
Відповідальний |
Відміт. про викон. |
ЛЮТИЙ. ЗАСІДАННЯ ІV. |
|||
Тема: "Розвиток цифрової компетентності. Організація онлайн-простору класного керівника" |
|||
1 |
Доповідь. Використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації освітнього контекту, кроки до цікавих та захопливих виховних заходів. |
Класні керівники |
|
2 |
Доповідь. Психологічний комфорт учасників дистанційної освіти, як зробити онлайн заняття ефективним та цікавим. |
Класні керівники |
|
3 |
Розв`язання проблем адаптації учнів у 5-му класі до навчання в середній школі. |
Класні керівники |
|
4 |
Про стан роботи з батьками в умовах дистанційного та очного навчання. |
Класні керівники |
|
5 |
Розробки виховних заходів з теми засідання. |
Класні керівники |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|||
6 |
1.Спрямувати форми та методи виховної роботи на формування активної життєвої позиції учнів в умовах особистісно орієнтованого виховання. 2.Організовувати заходи щодо попередження дитячого травматизму. 3.Анкетування класних керівників з метою виявлення вміння вирішувати педагогічні проблеми. |
№ |
Зміст плану |
Відповідальний |
Відміт.про викон. |
КВІТЕНЬ. ЗАСІДАННЯ V. |
|||
Тема: "Виховний потенціал класних годин та шляхи його реалізації в НУШ" |
|||
1 |
Круглий стіл. «Класний керівник НУШ. Неформальний підхід до класного керівництва»(Обмін досвідом роботи класних керівників). |
Класні керівники |
|
2 |
Доповідь. Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів у НУШ. |
Класні керівники |
|
3 |
Творчий звіт класних керівників, що атестуються: «Мої педагогічні знахідки». |
Класні керівники
|
|
4 |
Доповідь. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу НУШ: дієві інструменти тьюторингу. |
Класні керівники |
|
5 |
Методичні перегуки. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з теми засідання. |
Керівник МО |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|||
6 |
1. Взяти на контроль учнів, які порушують поведінку та не відвідують школу без поважних причин (за умови наявності таких). 2. Провести експрес-огляд «Радимо прочитати» на тему «Використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації освітнього контенту». |
№ |
Зміст плану |
Відповідальний |
Відміт.про викон. |
ТРАВЕНЬ. ЗАСІДАННЯ VІ. |
|||
Тема: "Успіх як результат: самовдосконалення, самовиховання, самоосвіта. Підсумки роботи МО класних керівників за 2024-2025 навчальний рік" |
|||
1 |
Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах сучасності. Формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності школярів. |
Класні керівники |
|
2 |
Обговорення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників за 2024/2025 н. р. |
Керівник МО
|
|
3 |
Підбиття підсумків роботи над методичною проблемою класних керівників. |
Керівник МО та класні керівники |
|
4 |
Обговорення, складання та коригування перспективного плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2025/2026 н. р. |
Керівник МО та класні керівники |
|
5 |
Аналіз виховної роботи за рік щодо втілення основних аспектів національно-патріотичного виховання |
Заступник директора, керівник МО, класні керівники |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|||
6 |
1. Зібрати пропозиції вчителів, батьків, учнів щодо планування на новий навчальний рік. 2. Скласти попередній план роботи. |