План роботи методичного об`єднання учителів суспільно-гуманітарного і художньо-естетичного циклу Кінашівського ліцею на 2023-2024 н.р.
Затверджено:
Директор ліцею________В.В.Гавриш
План роботи
методичного об`єднання
учителів суспільно-гуманітарного і художньо-естетичного циклу
Кінашівського ліцею
на 2023-2024 н.р.
Склад МО
вчителів суспільно- гуманітарного та художньо- естетичного циклу
Ліуш М.Л.-керівник МО, учитель української мови і літератури
Перегінець І.І.-заступник директора з НВР, учитель зарубіжної літератури
Шеремета О.С.-учитель німецької мови та української мови і літератури
Лесів І.І..- учитель англійської мови
Гавриш В.В.- учитель історії
Гавриш Л.Л.- учитель історії
Іванців М.М.-учитель образотворчого мистецтва
Ковальчук М.М.- учитель музичного мистецтва, мистецтва та художньої культури
Методична проблема, над якою працює МО:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках суспільно- гуманітарного та художньо- естетичного циклу»
Тематика засідань методичного об'єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу на 2023 -2024 навчальний рік
І засідання
Дата проведення: серпень 2023 року
Тема: Організація освітнього процесу в 2023-2024 навчальному році
Мета:
1. аналіз роботи методичного об’єднання за 2022-2023 навчальний рік та завдання на 2023-2024 навчальний рік;
2. вивчення, аналіз навчальних програм, підручників для 6 класу;
3. ознайомлення з інструктивно-методичними листами Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році;
4. повторення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з предметів гуманітарного циклу;
5. ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів;
6. обговорення календарного планування учителів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської та німецької мов, історії, правознавства, громадянської освіти на новий навчальний рік.
Форма проведення – звіт, планування, інформація
№ |
Зміст роботи |
Відповідальні |
1 |
Про виконання плану роботи методичного об’єднання за минулий рік та обговорення плану роботи на поточний навчальний рік. |
Ліуш М.Л. |
2 |
Затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
Члени МО |
3 |
Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації начально-виховного процесу у 2023-2024 навчальному році |
Перегінець І.І. |
4 |
Аналіз навчальних програм і підручників для 6 класу |
Перегінець І.І. |
5. |
Про підготовку до шкільних та районних олімпіад з української мови та літератури, німецької та англійської мови, зарубіжної літератури, історії, правознавства |
Члени МО |
6. |
Обговорення та погодження календарного планування учителів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, німецької та англійської мови, історії, правознавства |
Члени МО |
Рекомендації |
||
1. |
Ознайомитись з нормативними документами та методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховної роботи у 2023-2024 навчальному році |
Члени МО |
2. |
Організувати підготовку учнів до участі в шкільних та районних олімпіадах |
Члени МО |
3. |
Підготувати варіанти робіт (7-11 класи) для проведення шкільних предметних олімпіад |
Члени МО |
4. |
Обговорити план заходів щодо святкування знаменних дат у 2023-2024 навчальному році. |
Члени МО |
ІІ засідання
Дата проведення: жовтень-листопад 2023 року
Тема: Нова українська школа – педагогіка партнерства, основні завдання щодо створення освітнього простору для самореалізації учня.
Мета:
1. виявити оптимальні методи та форми професійної майстерності педагогів, які сприяють розвитку пізнавальних інтересів учнів;
2. розширити знання вчителів про шляхи підвищення потенціалу уроку за допомогою вивчення передового досвіду педагогів;
Форма проведення – доповідь, інформація, обмін думками.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
1. |
Основні аспекти педагогічної діяльності, які сприяють розвитку самоефективності особистості. |
Гавриш В.В. |
2. |
Формування дослідницьких компетенцій учнів у різних видах діяльності: здобутки, перспективи, плани на майбутнє |
Гавриш Л.Л. |
3. |
Емоційний комфорт як чинник соціалізації в процесі навчання учнів 5 класу в період адаптації . |
Психолог Члени МО |
ІІІ засідання
Дата проведення: січень 2024 року
Тема: Розвиток самоефективної особистості: інтеграція зусиль суспільства, школи, родини
Мета:
1. формувати потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології.
Форма проведення: семінар-консультація
№ |
Зміст роботи |
Відповідальні |
1. |
Комплексний підхід до формування творчої самоефективної особистості у процесі вивчення зарубіжної та української літератури |
Перегінець І.І. |
2. |
Продуктивні технології формування критичного мислення на уроках з різних дисциплін |
Гавриш В.В. Ліуш М.Л. |
3. |
Використання ігрових, гейм-технологій з метою стимулювання пізнавального інтересу учнів |
Члени МО |
4. |
Впровадження освітніх технологій, що зберігають енергію та зміцнюють здоров’я учнів (досвід, результати, перспективи). |
Ковальчук М.М. |
5. |
Нова українська школа в умовах викликів сучасності. |
Члени МО |
Рекомендації |
||
1 |
Ознайомлення з методичною літературою згідно проблеми МО. |
Члени МО |
2 |
Працювати над урізноманітненням форм індивідуальної роботи з учнями |
Члени МО |
ІV засідання
Дата проведення: березень 2024 року
Тема: Дидактичні можливості різних форм навчання: традиційної, дистанційної, змішаної (теоретичні та практичні аспекти).
Мета:
1. розглянути особливості формування ключових компентностей у навчальному процесі в загальноосвітньому навчальному закладі;
2. виявлення актуального досвіду вчителів, визначення шляхів його використання;
3. створення організаційно-методичних умов для успішного розвитку пізнавальних інтересів учнів;
4. підготовка до державної підсумкової атестації.
Форма проведення - практичний брифінг
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
1. |
Комфортні умови навчання як умова розвитку самоефективної особистості. |
Члени МО |
2. |
Роль вчителя у реалізації національної політики в освіті. |
Гавриш В.В. |
3. |
Вивчення інструктивних матеріалів для проведення ДПА. |
Члени МО |
4. |
Майстер-клас з проблеми здійснення соціалізації особистості в процесі вивчення іноземних мов. |
Шеремета О.С. |
5 |
Конкурентоспроможний вчитель –сучасний вчитель. |
Члени МО |
Рекомендації |
||
1. |
Опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання та методичні рекомендації до її використання на уроках |
Члени МО |
2. |
Продовжити впровадження інноваційних педагогічних технології на уроках |
Члени МО |
3. |
Ознайомитися з нормативними документами щодо підготовки випускників до державної підсумкової атестації |
Ліуш М.Л. Шеремета О.С. |
V засідання
Дата проведення: травень 2024 року
Тема: Державна підсумкова атестація як форма перевірки набутих знань та мовленнєвої культури учнів 9,11 класів
Мета:
1. обмінятися досвідом з підготовки учнів до державної підсумкової атестації, ознайомитися з рекомендаціями щодо підготовки випускників до ДПА та ЗНО
ü ознайомитися з результатами роботи методичного об’єднання протягом навчального року;
2. проаналізувати план роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу за рік.
Форма проведення – інформація, круглий стіл.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
1. |
Творчість вчителя: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів. |
Члени МО |
2 |
Профілактика стресового стану учнів під час та перед ДПА. |
Психолог |
3 |
Методичні рекомендації щодо проведення Державної підсумкової атестації в 9,11 класах |
Перегінець І.І. |
4 |
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу за 2023-2024 навчальний рік та обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний рік. |
Ліуш М.Л. |
5 |
Анкетування «Мої труднощі в роботі» |
Члени МО |
Рекомендації |
||
1. |
Ознайомитися з новинками методичної літератури |
Члени МО |
2. |
Провести вихідне анкетування вчителів з метою з’ясування труднощів у роботі |
Члени методичного об’єднання |