План роботи методичного об`єднання учителів суспільно-гуманітарного і художньо-естетичного циклу на 2022-2023 н.р.
Тематика засідань
методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу предметів
на 2022-2023 навчальний рік
І засідання(вересень)
Тема:Організація навчально-виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2022/2023 навчальному році. Організаційно-методичний супровід упровадження НУШ нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах
№ |
Змістроботи |
Відповідальниий |
1 |
Аналіз роботи МО за 2021-2022 н. р. та основні напрямки й завдання роботи на 2022-2023н.р. |
Керівник МО |
2 |
Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2022-2023 н. р. |
Керівник МО |
3 |
Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів. |
Керівник МО |
4 |
Вивчення особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в 5 класі відповідно до нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти. |
Учителі-предметники |
5 |
Обговорення та погодження календарного планування. |
Члени МО |
6 |
Різне. |
Члени МО |
ІІ засідання (листопад)
Тема:Формування в учнівмотивації до навчальноїдіяльності та саморозвитку в контекстікомпетентнісногопідходу до навчально-виховногопроцесу.Впровадження сучасних форм і методів НУШ.
№ |
Змістроботи |
Відповідальниий |
1 |
Про підготовку до атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу. |
Керівник МО |
2 |
Підведення підсумків І етапуВсеукраїнських учнівських олімпіад. |
ЗДНВР |
3 |
Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу. |
Перегінець І.І. |
4 |
Сучасні підходи до впровадження НУШ. |
Керівник МО |
5 |
Використання інтерактивних технологій на уроках історії. Формування самоосвітньої компетентності учнів. |
Гавриш Л.Л. |
6. |
Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань). |
Шкільний бібліотекар |
ІІІ засідання (січень)
Тема:Робота в групах «Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів». Впровадження НУШ.
№ |
Змістроботи |
Відповідальниий |
1 |
Про підсумки роботи МО за І семестр. |
Керівник МО |
2 |
Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках суспільних дисциплін з ціннісних позицій. |
Директор |
3 |
Бінарний урок. Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комутаційні технології сучасних форм і методів НУШ. |
Ліуш М.Л.,Гавриш Л.Л. |
4 |
Обговорення відкритого уроку. |
Члени МО |
5 |
Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка. |
Керівник МО |
6 |
Різне. |
Члени МО |
ІVзасідання(березень)
Тема:Організація навчально – виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу у ІІ семестрі 2022-2023 навчального року. Організаційно-методичний супровід упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах
№ |
Змістроботи |
Відповідальниий |
1 |
Обговорити план роботи і завдання вчителів МО на ІІ семестр 2022-2023 навчального року. |
Члени МО |
2 |
Обговорення і погодження календарних планів вчителів-предметників. |
Члени МО |
3 |
Внесення пропозицій до плану роботи МО на ІІ семестр 2022-2023н.р. |
Члени МО |
4 |
Різне. |
Члени МО |
V засідання( травень)
Тема:Інноваційні технології як складова особистісно- орієнтованого навчання
№ |
Змістроботи |
Відповідальниий |
1 |
Державна підсумкова атестація як форма перевірки набутих знань та мовленнєвої культури учнів. |
Керівник МО |
2 |
Про особливості організації та проведення ДПА в 9,11 класах з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. |
Керівник МО |
3 |
Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу. |
Члени МО |
4 |
Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування. |
Члени МО |
5 |
Різне. |
Члени МО |
Склад МО
вчителів суспільно- гуманітарного та художньо- естетичного циклу
ЛіушМ.Л.-керівник МО, учитель української мови і літератури
ПерегінецьІ.І.-заступник директора з НВР, учитель зарубіжної літератури
Шеремета О.С.-учитель німецької мови та української мови і літератури
Лесів І.І..- учитель англійської мови
Гавриш В.В.- учитель історії
Гавриш Л.Л.- учитель історії
ІванцівМ.М.-учитель образотворчого мистецтва
Ковальчук М.М.- учитель музичного мистецтва, мистецтва та художньої культури
Методична проблема, над якою працює МО:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках суспільно- гуманітарного та художньо- естетичного циклу»