A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кінашівський ліцей Більшівцівської селищної ради Івано-Франківської області
«Ти ніколи не дізнаєшся на що ти здатний, поки не спробуєш!»

План роботи методичного об`єднання учителів початкових класів на 2022-2023 н.р.

Дата: 15.02.2023 18:12
Кількість переглядів: 25

Науково- методична проблема, над якою працює МО:

«Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу  в освітній процес початкової школи»

 

Склад МО

учителів початкових класів

 

Басараб Н.Ю – керівник МО, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії

РошкоТ.М.-вихователь групи дітей дошкільного віку

Ковальчук З.М.-учительпочаткових класів вищої кваліфікаційної категорії

МаслійН.В.-учительпочаткових класів вищої кваліфікаційної категорії

Багира Г.П.-учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії

Ковальчук М.М.- учитель музичного мистецтва

Лесів І.І.- учитель іноземної мови

Перегінець Н.М.- учитель початкових класівпершої кваліфікаційної категорії

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Засідання 1


Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти


Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора,

ми вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій


1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.              

                                                                              Голова МО 

 2. Актуальний діалог.
Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи.
Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.

                                                                              Заступник директора з НВР 

 
3. Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення:
Державний стандарт початкової освіти;
Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми;

                                                                              Заступник директора з НВР 

 Інтеграція та інтегроване навчання;                Ковальчук З.М.
Планування тематичного навчання;                 Маслій Н.В.

 Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.          Перегінець І.І.


4. Актуальний інструктаж.
Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2022-2023 навчальному році;
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.

                                                                             Заступник директора з НВР 
5. Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.

                                                                             Заступник директора з НВР 
6. Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.
Практична робота. Складання портрета сучасного педагога.                    Всі члени МО

7. Психологічна служба «Моя професія – вчитель». 

Засоби профілактики та подолання
професійного вигорання педагогів.                        Практичний психолог Перегінець Н.М.

7. Обговорення і коригування річного плану роботи школи на 2022-2023 н.р.
8. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022—2023 н.р.                                                                            Голова МО 

 

 

 

Засідання 2


Тема.  Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь


                                                                                                      Якщо знання – це новий капітал,

                                                                                                                то інновації – нова валюта.
                                                                                                                                         КевінКеллі

   1. Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

                                                                                                                       Басараб Н.Ю.
   2. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

Ковальчук З.М.
   3. Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
- технологія «кластера» на уроках літературного читання;Багира Г.П.

                                                                                                                                  

- квестова технологія у навчанні мови і літератури;

- сторітелінг;

                                                                                                                        Маслій Н.В.
- метод проектів на уроках літературного читання;

                                                                                                                        Басараб Н.Ю.
- технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення)

                                                                                                             Ковальчук З.М

 4. Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

                                                                                                                          Багира Г.П.

 

 

Засідання 3


Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи.
Математична освітня галузь.

                                                                               Якщо ти хочеш зміну в майбутньому –
                                                                                                         стань цією зміною в сьогоденні
                                                                                                                                     Магатма Ганді

1. Міні-тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів

Маслій Н.В.

2. Збереження психологічного здоров’я  вчителя  і учня з особливими потребами в шкільному середовищі

                                                                                                              Соціальний педагог 

3. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики

                                                                                                              Басараб Н.Ю.


4. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
- кейс-технологія;
- «перевернуте навчання»;
- технологія квестів;
- технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно)

                                                                                                               Всі члени МО
5. Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики

                                                                                                               Ковальчук З.М.
6. Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності

                                                                                                               Багира Г.П.
7. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України

Перегінець Н.М.
8. Групові методи роботи на уроках у початковій школі.

Багира Г.П.
9. Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO. 

Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»

                                                                                                              Маслій Н.В.                            

 

 

 

Засідання 4


      Тема. Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової
освіти. Природнича освітня галузь.

                                                   Немає прагнення більш природного ніж прагнення до знань      
                                                                                                                                      М. де Монтель


1. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів

                                                                                                                      Басараб Н.Ю.


2. Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми

                                                                                                                      Багира Г.П.


3. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства

                                                                                                                      Ковальчук З.М.

4.Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.

Ковальчук З.М.
5. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства:
- активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;
- прийом фішбоун;

                                                                                                                                              
- прийом «Кубик Блума»;
- використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.

Всі члени МО

6. Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості

Ковальчук М.М.

 
7.Актуальний коментар. ДПА-2020

                                                                                                                           Голова МО

 

Засідання 5


Тема. Підсумок роботи методичного об’днання за рік


                                                      Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною,

                                           в найвищому розумінні цього слова,  як праця, в яку віриш і любиш
                                                                                                                                  Олександр Білаш


1. Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік


2. Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів ШМО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати ,подяки, грамоти та портфоліо учнів).


3. Звіт членів МО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів. творчих груп, тижнівпедмайстерності


4. Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra. Вебінарах. Інтернет-марафонах


5. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4 класу, їх участі у шкільних, міських олімпіадах


 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень