A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кінашівський ліцей Більшівцівської селищної ради Івано-Франківської області
«Ти ніколи не дізнаєшся на що ти здатний, поки не спробуєш!»

План роботи психолого-педагогічного семінару на 2022-2023 н.р.

Дата: 15.02.2023 18:12
Кількість переглядів: 61

 

 

 

Психолого-педагогічний семінар

працює

над темою:

«Психолого-педагогічні аспекти формування компетентної особистості педагога в умовах впровадження нових Державних стандартів»

 

 

Мета психолого-педагогічного семінару:активізувати діяльність педагогічних працівників щодо формування компетентної психологічно-свідомої особистості в умовах поетапного впровадження нових Державних стандартів.

 

Пріоритетні напрямки психолого-педагогічного семінару:

  • створення позитивного психоемоційного клімату в педагогічному середовищі;
  • підготовка вчителів до якісної реалізації нових Державних стандартів, навчальних програм;
  • підвищення професійної компетентності педагогів шляхом самоосвітньої діяльності;
  • створення умови до самоусвідомленого дотримання педагогічної етики та збереження психічного здоров'я педагогів;
  • розвивати комунікативні вміння та навички вчителів;
  • визначення ролі вчителя у формуванні позитивних якостей особистостіучнів.
     ЗМІСТ РОБОТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ

І засідання

ТЕМА: «Комунікативні вміння вчителя. Педагогічна етика»

МЕТА: розвиток комунікативних умінь та навичок вчителів, засобами позитивного проектування індивідуального розвитку учнів, актуалізації особистого досвіду в спілкуванні з учасниками навчально-виховного процесу.

ЗАВДАННЯ:

  • сприяти розвитку комунікативних умінь та культури педагогічного спілкування;
  • створення умови до самоусвідомленого дотримання педагогічної етики та збереження психічного здоров'я педагогів;
  • розвивати почуття колективізму, солідарності, вміння слухати;
  • підвищити рівень саморозуміння й толерантного ставлення до оточуючих;
  • розвиток навичок емпатійного слухання.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ:

№ з/п

НАЗВА ЗАХОДУ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

  1. Теоретичний блок

1.1.

Педагогічні умови формування комунікативних умінь учителя.

Ліуш М.Л.,вчитель української мови та літератури

1.2.

Засоби комунікації компетентного вчителя. (доповідь)

Ковальчук З.М.

1.3.

Педагогічна етика молодого вчителя. (доповідь)

Перегінець І.І.

1.4.

Шляхи розвитку емпатійного слухання.

Перегінець Н.М.

  1. Діагностичний практикум

2.1.

Висвітлення результатів діагностування педагогів за наступними методиками:

  • КОС-1;
  • Методика виявлення комунікативних умінь, методика на виявлення загального рівня спілкування (В.Ф. Ряховського);

,

учасники психолого-педагогічного семінару

2.2

рекомендації

 

  1. Педагогічний практикум

3.1.

Тренінгове заняття «Розвиток комунікативних умінь, упевненості в собі, емпатії».

Вправа 1. «Побажання»;

Вправа 2. «Синтез вербального і невербального»;

Вправа 3. «Передача-прийом»;

Вправа 4. «Поговоримо про почуття»;

Вправа 5. «Покажи почуття»;

Вправа 6. «Так чи ні?»;

Вправа 7. «Дуже нудна розповідь»;

Вправа 8. «Мій світ».

учасники психолого-педагогічного семінару

  1. Методичний практикум

4.1.

Консультативна допомога.

Психолог, учасники психолого-педагогічного семінару

4.2.

Надання рекомендацій, пам’яток:

  • «Загальні правила ефективного спілкування дорослого й дитини»;
  • «Мистецтво не тільки говорити але й слухати співрозмовника»
  1. Домашнє завдання.

5.1.

Відповісти на запитання індивідуально та анонімно:

  • У разі виникнення будь-яких утруднень в ході роботи до кого з колег ви звернетесь за допомогою?
  • Кого з колег ви цінуєте як фахівця своєї справи?
  • Кого з колег ви цінуєте як людину за притаманні їй особистісні якості?

Вчителі ліцею

5.2.

Переглянути літературу з педагогіки за темою «Толерантність»

Вчителі ліцею

 

 

ІІ засідання

ТЕМА: «Роль учителя у формуванні позитивних якостей особистості учня»

МЕТА:      визначення ролі вчителя у формуванні позитивних якостей особистості учнів; створення позитивного психоемоційного клімату в педагогічному середовищі, зняття психоемоційного напруження вчителів, відпрацювання нових стратегій розв’язування конфліктних ситуацій.

ЗАВДАННЯ:

  • формування толерантної поведінки, навичок конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій та їх запобігання;
  • згуртування педагогічного колективу;
  • формування впевненості в собі та своїх силах;
  • розвиток творчого мислення вчителів;
  • формування емпатійних здібностей та довіри до оточуючих;
  • розвиток сенситивності в педагогів.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ:

№ з/п

НАЗВА ЗАХОДУ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

  1. Теоретичний блок.

1.1.

Імідж вчителя - запорука підвищення особистих якостей учасників навчально-виховного процесу.

Ліуш М.Л.

1.2.

Роль особистісних якостей учителя в педагогічній діяльності.

Левчак С.Г.

1.3.

Професіоналізм вчителя у формуванні мотивації навчальної діяльності обдарованого учня та його особистості.

Маслій Н.В.

1.4.

Горизонтальна кар’єра педагога.

Ковальчук М.М.

  1. Діагностичний практикум

2.1.

Самотест «Шлях до розвитку, пізнання самого себе»

учасники семінару-тренінгу

  1. Педагогічний практикум

3.1.

Тренінгове заняття «Роль учителя у формуванні позитивних якостей особистості»

Вправа 1. «Чарівний м’ячик»

Вправа 2. «Притча про чоловіка»

Вправа 3. Дискусія за темою «Чи потрібно змінювати себе, удосконалюватися?»

Вправа 4. Розглядання педагогічних ситуацій

Вправа 5. Керована візуалізація «Малюк і море»

Вправа 6. «Рефлексія»

Перегінець Н.М.., учасники семінару-тренінгу

  1. Методичний практикум

4.

Надання рекомендацій, пам’яток:

 

 

Домашнє завдання.

  1. Скласти ефективне планування «Мої 24 години»,

5.1.

з досвіду роботи

Вчителі ліцею

 

ІІІ засідання

ТЕМА:      «Шляхи психологічного розвантаження вчителів: саморегуляція, аутотренінг»

МЕТА:      активізувати внутрішній психоемоційний стан вчителів, запобігати  педагогічному вигоряння та стресам, впливу негативних психоемоційних факторів на здоров’я і життя учасників навчально-виховного процесу

ЗАВДАННЯ:

  • розвиток психологічної культури педагогів, усвідомлення своєї індивідуальності;
  • виробити стратегії поведінки під час стресових ситуацій шляхом  саморегуляції та аутотренінгу;
  • навчити знімати негативні наслідки стресу, виробляти стійкість до нього;
  • сприяти формуванню навичок збереження здорового способу життя та психічного здоров’я;
  • формування значимості установок у житті.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ:

№ з/п

НАЗВА ЗАХОДУ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

  1. Теоретичний блок

1.1.

Вплив психологічного клімату в школі на навчально-виховний процес.

Перегінець І.І.

1.2.

Толерантна позиція у конструктивному вирішенні педагогічних конфліктів.

Перегінець Н.М.

1.3.

Релаксація як засіб запобігання стресу.

Перегінець І.І.

  1. Діагностичний практикум

2.1.

Аналіз результатів діагностування педагогів за наступними методиками:

  • визначення стресостійкості й соціальної адаптації Холмса й Раге;
  • діагностика рівня емоційного рівня вигоряння В.В. Бойко;
  • мотивація успіху й острах невдачі(опитувальник А.А. Реана).

 

 

 

 

 

Перегінець Н.М.

2.2.

Надання рекомендацій вчителям за результатами діагностування.

  1. Педагогічний практикум

3.1.

Групова робота.

За бажанням ознайомлення присутніх зі своїм ефективним плануванням «Мої 24 години»

«Методи та прийоми релаксації» (3 вправи)

Вправа «Скульптор - глина»

Вправа «Скривджена людина»

Вправа «Мій настрій»

Вправи для поліпшення роботи головного мозку та зняття розумового напруження.

учасники психолого-педагогічного семінару

3.2.

Сінквейн «Стрес».

 

Практичне заняття. Аутогенне тренування «Дім моєї душі».

3.3.

Анкетування «Зворотній зв’язок».

Учасники психолого-педагогічного семінару

  1. Методичний практикум

4.1.

Консультативна допомога.

 

 

вчителі ліцею

4.2.

Поради вчителю щодо запобігання роздратованості «Світ належить оптимістам».

4.3.

Підведення підсумків роботи психолого-педагогічного семінару.

4.4.

Вироблення рекомендацій.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень